להצלחה שלך יש דרך אחת, מרזות ונהנות!

מה תקבלי בסדנא?

  • 8 מפגשים קבוצתיים בהם תחשפי לקשר הלא מודע בין אוכל לרגש, תלמדי להקשיב לסימני רעב אמיתיים, לסלק גורמים מעכבים ומפריעים ולהתחדש בהרגלי תזונה חדשים.
  • 2 מפגשי חוץ בסופרים אמיתיים בהם תכירי ותוכלי לרכוש מגוון מזונות למיקסום תוצאות.
  • עשרות מתכונים (גם מתוקים) משביעים ומספקים לאורך זמן, בעלי ערך תזונתי גבוה וקלורי נמוך שתוכלי לאמץ מייד.
  • מנוי חופשי חודשי לכל האימונים בסטודיו למשך חודשיים.
  • ליווי אונליין אישי הכולל דיווחים, מענה פרטני והשתתפות בקבוצת וואטס אפ תומכת בתהליך.
  • בניית תפריט אישי בהובלתך ולפי העדפותייך.

עטיפת ה 360 מעלות במענה זמין ומידי, ההנאה הגדולה באימונים, מתן המתכונים והביקורים בסופר בתוספת היחס האישי הם סוד ההצלחה של הסדנה כבר שנים ארוכות.

צלצלי 054-3021230

או כתבי לי לוואטס אפ

הצטרפי לאלפי הנשים שכבר הצליחו

למי זה מתאים?

למי שהחליטה עד כאן! ורוצה להצליח לתמיד.

למי שרוצה לפתוח שער לעולם חדש של בריאות.

למי שיודעת שהחלק שלה בתהליך הוא הכי חשוב.

את תתני מעצמך 100% 

אני אכפיל את זה ואגרום לך להצליח.

צלצלי 054-3021230

או כתבי לי לוואטס אפ

עם ליווי אישי מותאם ומושלם לצורך - כל אחת יכולה

אני יעל,

נולדתי למשפחה שמנה ולהורים שעושים דיאטות ללא הפסקה ועולים ויורדים וחוזר חלילה. לא סתם נולדתי למשפחה הזו, זה היה חלק ממה שהביא אותי לעזור לאלפי נשים! גם אני חשבתי שאסור לי לאכול עוגות ובורקסים כמו בדיאטות שלהם, כנראה ששמעתי הכל וזה חילחל. תמיד ניסיתי להבין מה הדרך למשקל שפוי ובריא ללא דיאטות. חברות שלי תמיד התעסקו במשקל ונגררתי גם אני.

קראי עוד..

זה לא עשה לי טוב ושניה לפני שפיתחתי הפרעות אכילה (כבר צמתי יום ואכלתי גלידה שלמה כפיצוי אחריו) החלטתי שאני לא נשקלת יותר לעולם ץ. כל מה שעניין אותי מאותו רגע זה להיות בשלווה, באיזון, בשליטה. אני יודעת שהדרך לשם דורשת עבודה. בסבלנות, באמונה ובהתמדה אפשר להגיע לשם ולהיות שלמה!

מאז שנולדתי המשאלה הכי גדולה שלי היתה להיות רזה. לא הייתי שמנה, תמיד התאמנתי, אבל לא הייתי שלמה עם עצמי. הייתי חטובה ואתלטית, אבל זה לא הספיק.

הייתי שמנה בראש וזה לא משהו שעובר לגמרי,

זה תמיד איפשהו שם, גם אם הכי בקטן. תמיד יצוץ השדון.

בגיל 12 טמנתי פתק עם הבקשה הטפשית הזו בכותל, כשנפל לי ריס זו הייתה המשאלה שלי וביום ההולדת זה בדיוק מה שביקשתי כשכיביתי נרות.

כשמלאו לי 16 קיבלתי את המתנה שהצילה אותי, הכרטיסיה הראשונה שלי לסטודיו בי. במקום להתעסק במה שאני לא אוהבת בגופי התחלתי לעשות לו ולי טוב. במקום לצום ולבלוס כפיצוי הזנתי אותו כמו שמגיע לו.

עם השנים למדתי, התפתחתי, הגשמתי את עצמי בעיקר בתחום התזונה והנפש ועזרתי לעצמי ולרבות אחרות. הגוף התחטב, הבריאות השתפרה, הלב יותר שמייח, תחושת הערך שלי עלתה וגם האהבה, הבטחון והקבלה העצמית.

גיליתי איך לזהות רעב ושובע ולהתאים כמויות לצרכים האמיתיים, הפרדתי בין רגשות לאוכל ובין תחושת הערך שלי למספר .

חיי היו מסע של שחרור וחופש, של קבלה עצמית, של שינוי דפוסי חשיבה, של התבוננות כנה בדימוי הגוף ושל פתיחה, איטית והדרגתית, של הלב והראש.

המסע ממשיך בתוכי בכל יום, וימשיך כל עוד אני נושמת. הוא הציל אותי מאנורקסיה ובולימיה, הציל אותי כשהורי התגרשו ועולמי התפורר, כשהיה לי קשה בזוגיות, בבגרויות ובתואר, הציל אותי בתור הריונית ובתור אמא טריה, המסע הזה הציל אותי ושאב אותי מתוך כל קושי ואתגר בחיי ועשה אותי מי שאני. יעל ענתי, האשה שיצרה את מרזות ונהנות כדי שאף לא תצטרך לסבול יותר. אם היו שואלים אותי בילדותי אם אני מאמינה שאוכל לחוש בנוח בתוך גופי הייתי עונה שלא. היום אני יודעת שכל אחת יכולה להגיע לשם וזו השאיפה הגדולה ביותר שלי! לכן הקמתי את הסטודיו ואת מרזות ולכן אתן כל כך מצליחות. אני אעשה הכל (!) כדי שכולן יזכו להנות מהמסע הקסום הזה ויצאו חופש מעולם הדיאטות, הסבל וייסורי המצפון.

ההזדמנות ללוות נשים במסע שלהן לבריאות ולשלום עם הגוף והאוכל, היא תזכורת יומיומית לדרך שלי שממשיכה בתוכי מדי יום.

גם לך כדאי לצאת למסע, לשחרר, ללמוד לאכול כשאת רעבה ולעצור כשאת שבעה ולהזמין לעצמך שלום עם הגוף ועם האוכל, להגיע לבריאות מיטבית ולשפיות בעולם הדיאטות המטורף.

בואי הצטרפי וצאי לחופשי❤יעל

Top